Karın Germe

Abdominoplasti olarak adlandırılan karın germe ameliyatı, karın bölgesinde biriken fazla yağ ve deri bulunan hastalar için idealdir. Karın germe ameliyatı sonrasında, karın bölgesindeki sarkmış ve formunu yitirmiş dokular ortadan kalkacaktır. Karın germe operasyonu esnasında, ihtiyaca göre liposakşın da uygulanmakta ve bölgenin normal formu geri getirilmektedir. Aşırı kilolu olup bir anda zayıflayan hastalar, doğum sonrası bölgesel yağlara sahip olan hastalar ve yaş sebebiyle bölgesel deri sarkması yaşayan hastalar, karın germe ameliyatını talep edebilirler. Karın kasları arasında form kaybı yaşayanlar, karın germe ameliyatıyla daha fit bir görüntüye kavuşabilirler.

En İyi Aday

Kadın ve erkek adayların tamamında kullanılan karın germe ameliyatı, aşağıda belirtilen sorunları yaşayan hastalar için idealdir:

• Hamilelik sürecinde karın yağları sarkan hastalar
  • Fazla kilo alıp verme sonucu karın kaslarında gevşeklik olan hastalar
  • Karın bölgesinde fazla deri biriken hastalar
  • Karın bölgesinde fazla yağ bulunan hastalar

Yukarıdaki kriterlere sahip olan ve genel sağlığı yerinde olan hastalar, karın germe ameliyatı talebinde bulunabilirler.

Danışma

Karın germe ameliyatı öncesinde, estetik cerrahı tarafından hastaların sağlık geçmişi incelenmektedir. Hastaların kullandığı ilaçlar, geçirdiği operasyon ve hastalıklara dair bilgi alındıktan sonra, hastaların tıbbi geçmişi çıkarılmaktadır. Karın bölgesindeki yağ dokusunu incelemek için fiziki muayene yapılmaktadır. Bölgede kas dokusu ve deri gevşekliği olup olmadığı incelendikten sonra, operasyonda kullanılacak tercihler belirlenmektedir. Tüm inceleme ve muayenelerin ardından, hastaların karın germe ameliyatına uygun olup olmadıklarına karar verilecektir.

Cerrahi Bilgiler

Karın germe ameliyatı, ortalama 2-3 saat boyunca devam etmektedir. Karın germe ameliyatıyla birlikte, bel ve göbek bölgesine liposakşın da uygulanmaktadır. Bikini bölgesinin çevresinden kesi açıldıktan sonra, karın içine doğru ilerlenmektedir. Karın içinde deforme olmuş kas dokusu belirlendikten sonra, uygulamayla dışarı alınmaktadır. Liposakşın gereksinimi olduğunda, yağ dokusu dışarı alınmaktadır. İşlem esnasında, elips şeklinde yağ dokusu çıkarılmakta ve karın bölgesinin orantılı görünmesi sağlanmaktadır. Karında kalan sağlıklı cilt, kesi yapılan alana sabitlenecek şekilde ayarlanmakta ve bölgedeki fazla deri toplanmaktadır. Tam olarak göbek deliğinin altından uygulanan işlem sayesinde, operasyon sonrasında ameliyat izi kalmayacaktır. Deri fazlalığı olduğunda, toplanma izi de olmayacak ve fazla deri kesilerek bölgeden uzaklaştırılacaktır. Karın germe ameliyatından sonra, karın bölgesindeki kas ve deriler sıkılaşacaktır.

Ameliyat Sonrası İyileşme Süreci

Karın germe ameliyatından sonra, hastalara sıkılaştırma giysisi giydirilmektedir. Karın bölgesine takılan drenler, ameliyat sonrası birkaç gün boyunca bölgede kalmaktadır. Bölgedeki morluk ve kanama riskini ortadan kaldıran drenler, 2 haftanın sonunda çıkarılmaktadır. Bölgede ödem ve şişlik olmaması için ameliyatın ilk 24 saatinde buz kompres uygulanmaktadır. Ameliyattan 6 hafta sonra, hastalar tamamen iyileşerek, sosyal hayata ve egzersizlere geri dönmektedir.

Nihai Sonuçlar

Karın germe ameliyatı, birkaç yıl boyunca etkisini göstermektedir. Hastalardaki ilerleyen yaş sebebiyle, bölgedeki deri dokusu gevşer ve sarkmalar kendini tekrarlayabilir. Hamilelik sürecinde ya da aşırı kilo alma sürecinde, karın bölgesindeki kaş ve yağ tabakasında esnemeler meydana gelebilir. Ameliyat sonrasında, hastalarda gözle görülür farklar meydana gelmektedir.

İyileşme İpuçları

Ameliyat sonrası, bölgedeki bandajların pansumanına dikkat edilmelidir. Enfeksiyon gelişmemesi için bölge sürekli temiz tutulmalıdır. Hastaların 2 hafta boyunca yatarak dinlenmesi ve bölgedeki korseleri düzenli şekilde kullanması gerekir. Operasyon sonrası ağrıları en aza indirmek için ağız yoluyla ağrı kesici alınmalıdır.

Karın Germe Ameliyat Teknikleri

İki kategoriye ayrılan karın germe ameliyatı, hastaların durumuna ve talep edilen sonuçlara göre belirlenmektedir. Uzmanlar tarafından yapılan inceleme sonrasında, hastalar için en uygun operasyon türü belirlenecektir. İlk uygulamada, karın bölgesinden fazla yağ ve dokular çıkarıldıktan sonra, bölgedeki deri şekillendirilmektedir. İkinci uygulama, kısmi karın germe olarak adlandırılmaktadır. Sadece göbek altındaki bölgeye uygulanan mini karın germe operasyonu, kısa sürede tamamlanmakta ve kolayca iyileşmektedir.

Karın Germe Fiyatları

Karın Germe fiyatları hakkında ortalama fiyat bilgisi almak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz. Size özel fiyat verebilmemiz için öncelikle muayene olmanız gerekmektedir. Ameliyat öncesi ücretsiz ön görüşmemiz bulunmaktadır. Ön görüşme sonrası aklınıza takılan tüm soruları yanıtlıyoruz.