Yüz Estetiği

Yüz Germe: Yüzdeki yaşlanma sonucu hem düşme hem de hacim azalması görülür. Yüz germe için değerlendirme isteyen çoğu hasta, yüz özelliklerinin genç ve enerjik hissettirmediğini düşünmektedir. Yüz germe aşırı cilt sarkması gibi yaşlanma belirtilerini tersine çevirmek isteyen hastalar için mükemmel bir yöntem olabilir.

Göz Kapağı Estetiği

Üst blefaroplasti olarak da bilinen üst göz kapağı ameliyatı göz kapağı derisi normalden fazla olan, yorgun bir görünümü olan ve görme duyusunda bozulma yaratan hastalar için idealdir.Bazı hastalarda cildin kirpiklerle teması düzeyinde şiddetli olup; bu da gözlerini açması ve görme alanlarını engellemesi düzeyinde olabilir.

Boyun Germe: Yaş ve yerçekiminin neden olduğu boyunda sarkma, aşırı cilt varlığı ve azalmış hacim gibi değişikliklerin bir kısmını tersine çevirmek isteyen hastalar için mükemmeldir. Boyun germe değerlendirilmesi için başvuran hastaların çoğu, boynunun yüze kıyasla daha çok dikkat çektiğini ve yaşlandıklarını düşünmektedir.

Kaş Kaldırma: Adından da anlaşılacağı gibi, bir kaş kaldırma, gözkapakları üzerine inen kaşları yükseltir. İnme derecesine bağlı olarak, bazı kişilerin ağır göz kapaklarını düzeltmek için üst blefaroplastiye (üst göz kapağı ameliyatına) ihtiyaç duyması da mümkündür.

Yüz estetiği ile daha genç görünmek elinizde! yüz germe, boyun germe, göz kapağı estetiği ve kaş kaldırma için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Dr ergin yücel

Sobete başla
Merhaba Estetik Ameliyatlar hakkında bilgi almak istiyorum.